Banks 3 Column

Sunday 3 April 2011

aku nyaris jadi warga palapes !!

okeh2..berbalik kepada citer macam mana aku masuk suksis lak.Tu tajuk entri aku,,mesti aku xkenal korang kan kalo aku jadi warga palapes :) hmm..aku tau logo pdrm jek..apa kata kita layan jap macam mana lambang palapes upm..ngeh3.
layannn..


dah layan kan lambang kawan karib kiter punya lambang kebanggaan.Berbalik kat citer aku ham-pir nak jadi warga palapes nihh..al kisahnya macam ni..he3.Actually hari pertama aku daftar tu lagi aku da ec borang nak masuk suksis..excited okeh..mau x aku baru je bis stpm..aku kor kadet jugak dulu..2 taun aku form 6 tu aku aktif kadet polis..sampai peringkat negeri walaupun br setahun lebih join..minat sangat katanya ..ha3 **gelak sampai lebam**

da ec borang..tetibe time kat dewan besar tu kan dia ada sebutkan list nama pelajar yg terpilih jadi suksis..tunggu nan tunggu..nama aku xda u oll..sedih n frust..ciap nanges lagi masa balik kolej 5..kolej lama ok..kawan aku la yg pujuk..cakap xda rezeki..huhu3.

Pas tu kan..ada 1 malam tu ada sesi palapes buat promosi kat kolej 5..aku beria la dengar penuh kusyuk..nak join la katanya..muka fanatik habisss..sambil dengar aku da amik borang nak ec..macam ni la kot muka aku time tuh,,he3.layan jela kan pic ni..


ngah2 excited..ada 1 pompuan ni tanye..senior la..xsilap aku awek kpd tuan azhar kita tu..dak k5..he3..dik..siyes ke nak masuk palapes???

aku jawab: xlah..nak masuk suksis tapi dorang reject..!!

senior tu : aittt..xpernah lak dengar suksis reject orang..betul ke nak masuk suksis..kalo nak..saya nak tolong gitaw orang suksis..

aku: siyes ke boleh masuk agiii..kalo boleh xmo la daftar palapes :)

senior : boleh je..jap saya gi call..

haaaa..korang tau pas call jek..akak senior tu kata aku boleh balik gi kemas barang2 aku.ni reaksi aku..macam ni kot??? haha3 **pitam**


haha3 ..macam ni la aku terkejut kan..ma aiii..malam tu jugak suh kemas kan3..aku pun menurut perintah jela kan.Yang datang tolong tu aku rasa lebih 4 orang..barang aku da la sket je..dorang la..senior kita skuad 2 xsilap..terkejut barang aku sket sangat..haha3.maybe korang punya barang banyak kot kan..ha3..ngaku sape bawa barang banyak masuk u..angkat tangan cepat!!!

aku bawa jes 1 bagasi besar..1 baldi..1 bantal..dat all :) yg datang tolong ramai..aku pindah xnaik jeep..xda pajero pun..haha3..aku jalan kaki beramai2 ngan senior2 skuad 2 xpun 3..xingat dah..ngeh3.

xsilap aku azhar la yang angkut bagasi aku naik kat bilik pertama aku kat ktp nihh..ha3. 4-202 dalam kenangan.. :) tu la citer macam mana aku ley daftar masuk suksis..nyaris kan jd warga palapes..kalo x xdapat la kenal korang semua n jadi sebahagian skuad tercinta..skuad 4.

da nak bis pun masa 3 tahun ni..moga2 kita dapat terus bersama ngan persahabatan ni..meski da bis study..n moga dgn wujudnya blog ni..ramai yg share2 citer kat sini..apa2 jemputan..cerita2 akan datang..kasi tau jek kat sini :) moga ikatan antara kita semua makin kukuh terikat..ameeen :)

sekian citer aku..pen off.

ikhlas:
~ ks72216 ayu~





3 comments:

  1. ramai glr org yg tolong angkat brg ko ayu...hahaha.. jgn tlebih nangis lak...hahaha.. menarik citer ko..=)

    ReplyDelete
  2. hahaha3..tu la pasal..walhal dekat je aku nak pindah..serba salah dorang nak tolong sbb barang aku sikit jek..he3..sbb dorg kata brg2 dak lain semua banyak2..dat y dorg anta ramai tolong aku..ihikss :) thanks..citer korang pun menarik jugak :) apa pun suka bila skuad kita macam ni..walaupun xsegah skuad 5 yg tra tang tang nampak bersama..at les kita macm ni..bia org xtau..tapi kita tahu yg kita macam dorg cuma xtunjuk jek :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete