Banks 3 Column

Friday 1 April 2011

ZAMAN DULU KALA.. HAHA

ASSALAMUALAIKUM... salam satu Malaysia..
hehe aku de sikit koleksi gmbar lama2 nk kongsi.. maybe korang pun ade gmbar ni.. maybe xde.. huhu


hah! sape kenal nie sape?? haha.. masa pendaftaran kat kolej 11.. yeah.. hang nadim yang bermuka serius mengisi borang.. ni la saat2 kita masa mula2 nak masuk upm skali gus join suksis nie.. korang ade gambar lama2 dulu? masuk kan la dalam blog.. nak tengok ugak.. haha..

ha... ni la die muka hero2 kita yang still ada sampai sekarang.. credit to you all sebab mampu bertahan hingga sekarang.. yang lain semua gugur di medan perang.. haha.. bukan susah pun masuk suksis.. rugi la sape tak join tuh... aku pun tak faham nape diorg xnk join.. huhu

nie dia antara heroin2 kita masa mula2 nak join suksis.. muka masing2 cuak je dengar taklimat kat depan.. dalam hati kata "betol ke aku nak join nie".. dup dap du dap...punya la takut.. haha.. takut ape pun xtau... tapi memang seyes la aku rasa kena berkorban sikit nak join suksis masa first year. sebab fakulti punya jauh dari kolej.. kena fikir dua tiga kali gak.. tapi bila fikir aku akan dapat lagi ramai kawan.. aku teruskan perjuangan.. haha.. korang la sahabat dunia akhirat.. tak rugi join suksis sebab ada sahabat mcm korang sume...

nie masa nk tengok tangan lurus ke tak.. haha nak kawad kan.. sape ingat korang diri depan sape??

nie malam aku berpindah dari k11 ke KTP.. bersama ngan puan2 muda skuad 2 kita.. huhu.. gemok muka aku time tu.. ces...

last nie gambar tweety bird aku sempat di snap oleh en bobby.. ntah pape.. gmbar nie pun nk amik..

sume gambar kat atas nie aku amik dari en bobby.. sikit je gmbar yg smpat aku amik dari die... huhu 

(by SHAZLIN)

2 comments:

  1. aku tak de time korang dgr taklimat tu...time tu tak terbukak hati lagi nak join.... lin, suke tweety ko...hahaha..

    ReplyDelete
  2. Mameeeeee...malu nye tgk gmbr ak itu..wawawawa

    ReplyDelete